Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

mandag 5. desember 2011

Julekalenderen 2011

Jeg er så heldig at jeg har fått julekalender av jezza via hobbyboden
Og først må jeg be om unnskyldning for at jeg er treig med å blogge.
Må bare skylde på eksamen som var 2 desember.
Før den jobbet jeg mye med den og etterpå gikk bare luften ut av meg.
Men nå er jeg her med oppdateringer.
Dette er kalenderen som jeg har hengt opp.
Her må det henges ellers er det noen
små som kan bli litt for fristet :)








Her er pakkene for 1 og 2 desember.
1 desember fikk jeg 4 lilla adventslys som jeg ikke har tatt bilde av.Glemte det rett og slett.
Skal gjøre det.
Tusen takk jezza.






2 desember
fikk jeg dette.
Rullen er det bånd på og garnet er raggegarn som er deilig å strikke med.











3 desember
 var det denne som er teposeklemmer,faktisk noe jeg ikke har så det var midt i blinken.
Og så var det noen poser med te til også.





4.desember
Ja og så kom der jammen 1 kopp som jeg kan nyte teen i også.
Og oppi var det 1 nøste med karisma 100% ull superwash.
Nydalig garn.







5.desember fikk jeg dette.
Så nå er det nok garn til 1 par ragger til meg.
Og det skal bli strikket så fort bestillings arbeidet er ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar