Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

onsdag 27. mars 2013

God påske

Påsken her har begynt med det jeg har gledet meg til siden ifjor :)
Posesalg hos Gjesdal fabrikk utsalg :

Første tur til fabrikken resulterte i 8 poser.




Tur nr 2 resulterte i 10 poser.

Dette er det jeg be mest glad for at de solgte,svarta fåret garnet.
I butikken koster disse 69 kr nøstet som er 100 gram og 400 meter.
Planene mine er mange,men tenk så godt dette må bli til amanda tepper.




Og så må jeg jo si at jeg skulle ikke ha alle 18 posene selv ;) Vi er 14 stk som deler på disse.
Ikke alle er så heldige at de har utsalg i nærheten og siden jeg er så fikk disse andre også ta del i gleden.
Alle har fått velge det de vil ha.

Ellers så har jeg kjøpt Kauni,du for et nydelig garn:
Dette er farge koden EQ,men jeg har også kjøpt EL,
det er den jeg strikke selekjole i akkurat nå.Det
går unna for det er så spennende å se hvilken farge som kommer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar