Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

torsdag 30. januar 2014

God fredag ;)

Dagen i dag startet perfekt med at jeg ble vekket av lyden fra skypesamtale ;)
Hvorfor? Jo fordi min elskede bor i et annet land og dette er slik vi holder kontakten.
Jeg er blitt skilt og gift på nytt. 
Ikke offentlig gift ennå på papir,men på islamsk vis er jeg gift :)
Denne mannen er skjønn,omsorgsfull og bare herlig ♡
Våre planer er at jeg skal flytte til han i Egypt. Ja nettopp Egypt ♡
Høres det rart ut ? Neida alt fungerer og man kan bo overalt med litt godvilje.
Han er araber og med alt som det medfører ;) Han har alle de tingene jeg hsr savnet. Han er mann med STOR M
som vet hva han vil og vet hvordan han skal si det uten å såre andre. En sjelden kvalitet for tiden.
Rett og slett skjønn.
Nå holder jeg på med genser til capteinen min ♡♡Andre ting jeg har lagd den siste måneden er premature klær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar