Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

lørdag 22. juli 2017

Hei alle sammen,en lang stund siden jeg brukte bloggen men kanskje jeg skulle bruke den for min egen del. 
Det har skjedd mye i mitt liv,skilsmisse og nytt giftemål,bror som nesten strøk med av hjertesvikt i april,så akutt sykdom og laaangt sykehus opphold på tantes godklump som er 10 år gammel nå. Så måtte han ha åpen hjertekirugi for skadene etter innleggelsen,puh er det rart at en tante er sliten gitt,men mor er ennå mer sliten så nå kommer godklumpen og mor på besøk til oss. 
JA det sa jeg jo ikke, jeg er gift med en mann som Norge ikke godkjenner som min mann,( Staten Norge liker å være formyndere for oss kvinner som gifter oss med en yngre menn,men det er helt ok at en norsk mann gifter seg med en thai dame som kunne vært datteren hans,SÅ mye skiller ikke oss.)  
Så jeg er nå en EXPAT i Sverige ,dessverre så er det slik. Så da er det denne runddansen med jobb og slikt som ikke er vellykket for oss ennå. Håper at det snart er i boks. 
I mellomtiden så syr jeg til den store gulmedaljen og satser på å få åpnet etsy snart. Ja jeg heter linahsdesign der.. 
stikk gjerne innom . Den skal snart ha varer i seg. 
 Disse kommer i butikken snart. 






1 kommentar:

  1. According to Stanford Medical, It is indeed the ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh 42 lbs less than us.

    (And by the way, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING about "HOW" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", and not "what"...

    TAP on this link to see if this little quiz can help you unlock your true weight loss possibilities

    SvarSlett