Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

torsdag 27. desember 2012

Julen 2012

Kule nisser.

En engel kom i gave til mor.

Mor har nissedilla 

Dette er min bestevenn hos mor
og far.
Ble godt brukt i julen :)

julepynt 1

Nydelige engler som mor fikk til jul
av en venninne.
Dette mønsteret sto i familien og jeg bare
måtte prøve det.
Gikk veldig fort,brukte ca 20 minutter
på å lage et grantre.
Mors Isolde nisser og hun har laget dem selv.
Alle vi 4 barn har fått ett par hver.
Mine sitter på toppen av hyllen i stuen året rundt
De er for fine til å gjemmes bort det meste av året.

Flere nisser,mor har 3 par selv og
har lagt ca 20 stk.
Koldtbord med hummer.
Selvfisket av far.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar