Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

tirsdag 25. desember 2012

24 desember

Og siste kalendergaver.
Og jeg vil benytte sjansen til å si tusen takk for kjempe kjekke kalendere fra fjellrosa og havbris
samt tusen takk for engle kalenderen fra familien.
Jeg har storkost meg med alle sammen.

Dette nydelige nøstet kom fra fjellrosa
100% ull.

Jeg fikk også 2 prismer (slike som man henger i lyset) av havbris,men disse ble det ikke fint bilde av.
Og englene venter hjemme og skal henges opp i vinduene mine tenker jeg.

Husk at det snart er et nytt år og nye muligheter :)
La ikke urett gå inn på deg,hev deg over det,ikke svar på ufine meldinger som kommer,ignorer det.

LEV LIVET SOM DU VIL,LA IKKE ANDRE TRYKKE DEG NED!
DU ER VERDIFULL AKKURAT SOM DU ER <3 

God jul og godt nyttår 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar