Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

tirsdag 30. august 2011

God Eid

Jepp god eid til alle sammen.
Nå er fastemåneden Ramadan ferdig.
Jeg har ikke fastet,men jeg har ikke lov pga medisiner.Og helt ærlig så har jeg null høytidsfølelse heller.
Jeg er syk,lungebetennelse og bihulebetennelse og det er vondt å puste.Har ikke bristet ribben denne gangen,men har hostet så mye at musklene er vonde.Og jeg er så sliten,må nok ringe legen og høre om jeg skal ha lenger kur eller en annen tablettkur.
Men jeg har satt meg her med pc,strikketøy og mp3 med koranen på øret så håper jeg at humøret blir bedre.
Gjør iallefall noe jeg orker.
Ser ut til at jeg blir ferdig med buksen til mini kanskje i løpet av uken.Strikket i går kveld en liten stund og jammen ble det ikke et langt stykke,ca 5- cm på pinne 2,75.Går igrunnen fort med tanke på at det er tynt garn.

1 kommentar: