Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

fredag 26. august 2011

På vei fra kamelridning til Dim Cay

                   Vi måtte handle litt på veien hos gamle kjente i en liten stand.
Her fant mamma denne pakken med dusj olje,såpe,skrubbeklut og lotion
til den nette sum av 15 lire.Og da gikk hun nesten av skaftet for det er kun 45 kr og hjemme koster kun dusj oljen kr 89 for 250 ml og her var oljen 400 ml...
Så hun lokket også oss til å kjøpe.
Og jeg har prøvd den og tåler den.Kult for med så masse allergier er det kjekt med noe nytt man tåler
 Mini var overopphetet og skulle bade i elvevannet,når vi kom til Dim chay.Jeg vasset i vannet og det var skikkelig kaldt,men gjorde godt for vonde føtter.
 Mamma og søs sitter og spiser og slapper av,mens mini underholder meg.Maten var litt sterk så når mini var mett så gikk vi på oppdagelseferd.
Mni hadde et uhell også der,han var litt for kjapp og sklei slik at han smalt hode i betongen,men det gikk godt.Han kom fra det med skrekken og en kul i hode.
                                              Her er min mat.
                            Kylling grillspyd,kjempegodt men litt mye krydder.
                            Mamma hadde noe som lignet på stekt flyndre.
                                   Hun sa det var godt.Men litt lite fisk.
                                          En eller annen fugl av et slag.
Ikke vet jeg hva det ermen den var vant til folk og la seg likegodt til å sove.
Vi hadde en fantastisk dag med masse fin utsikt over fjell og fruktplantasjer.

1 kommentar:

  1. Eg har ennå til gode å oppleva varmare land. Utav bileta dine må det vera ei god oppleving ;)

    SvarSlett