Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

tirsdag 28. august 2012

Travelt jeg????

Travelt nei da det har jeg vel aldri.
Passe barn,infomøte på fredag som var om fedmekirurgi,passe barn,reise med tidligste buss til sørlandet,
flytte foreldre ut av hus og inn i nydelig leilighet iløpet av lørdag og søndag,hjem på mandag ,passe nydelige skjønne greie barn,gå på sykehuset tirsdag kveld og få JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA til gastric bypass!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snakk om herlig,jeg sendte søknad i oktober 24,10.11 og skal bli operert 30.10.12 inshallah så sant ingen sykdom eller annet kommer i veien.
Kan livet bli bedre ?Nope akkurat nå har jeg det superduperfantastiskherli og jeg er knallfornøyd.

Ja det blir store omveltninger og ganske mange kilo skal vekk,hvor mye jeg går ned vet jeg ikke,men jeg er jo bare 1,5 meter over havet og en vekt på nøyaktig 100 kilo i dag.Så da håper jeg at jeg kan halveres for å si det slik.
Og en annen ting er at jeg igrunnen håper å få bivirkning med å fryse,for det var noen som fikk det.
Jippi kan man jo si da,for da kan jeg jo kanskje få strikker ullgensere og jakker til meg selv?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar