Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

fredag 26. august 2011

Tur til Dryppsteinsgrotten Dim Magarasi

              Her nyter vi utsikten før vi tar turen opp trappene til grotten.
Jeg hadde en dårlig dag,med tette lunger så jeg gledet meg til å komme inn i grotten.Da vi var der i fjor hadde jeg også problemer med lungene,men var inne i grotten i over en time med de store guttene og da vi kom ut så var jeg helt ok.
Og i år merket jeg akkurat samme bedringen.Så om jeg noensinne får reise på grottetur som en del av behandlingen for astma så sier jeg ja takk med det samme.
                       Ennå mer fin utsikt og unnskyldning for å hvile bena.

                             Her er vi inni grotten,og vi er mamma og meg.
                        Søs har klaustrofobi og mini syns det var skummelt,
                                  men han var med litt lengre enn i fjor.


                         Det er utrolig med alle de formasjonene som blir
                                         laget gjennom tusener av år.


Og dette er meg for dere som ikke har sett meg før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar