Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

søndag 4. september 2011

Ut på tur!


 Vi måtte ut en tur i går da det var rimelig bra var selv om det blåste kaldt.
                                 Finns ikke dårlig vær bare dårlige klær.
                          Nypebuskene er så fine med blomster og nyper på.
                                  Og her er en del av gjengen ute på tur.
                                  Vi var 5 stykker som gikk tur i går,
                                  Finnes ikke noe herligere enn trebåter.
                            Det hadde far tidligere.Men det er mye arbeid med de.
             Vi har utrolige omgivelser å gå tur i.Vi gikk langs Hafrsfjord i går.
                                      Her var de ute og trakk teiner i går.
                                       Tror faktisk de fikk noen krabber.
                                 Og det bringer tilbake barndomsminner :)


                                        Hekletøyet hadde jeg med meg.
                           Går helt fint å hekle og samtidig se etter ungene.
                                       Vi damer multitasker stadig vekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar