Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

søndag 14. oktober 2012

Nye tider.





Nå er det blitt litt nytt hos meg også.
To expedit reoler fra Ikea med kasser fikk komme til meg,
likte dem så godt at jeg planlegger å kjøpe to til som jeg
kan ha i sykroken.
Det ble megagod plass i disse kassene og det ble fargerikt i stuen!

Andre ting som foregår akkurat nå er at det er 2 uker igjen
til jeg blir gastric bypass operert.
Det vil si at jeg har nå gått 3 uker på forkur og har 2 uker igjen.
På denne forkuren får man spise max 1000 kcal i døgnet,men man blir mett.
Jeg spiser mye salat,tomater og agurk,dette får man spise ubegrenset av :)
Har slitt litt med å spise nok kalorier for jeg har sluttet å være sulten.Det eneste jeg har
hatt lyst på var sjokolade,men etter 3 små i går ble jeg kvalm,så
da ble det slutt på den lysten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar