Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

mandag 26. november 2012

Livet videre.

Ja nå har det har det gått nesten 1 mnd siden operasjonen.
Og overraskende så har det gått veldig bra,nesten ingen bivirkninger,kun litt luft i magen,men det er helt normalt.
Jeg er veldig fornøyd.
Her er litt av det jeg har gjort den siste måneden.
Pakket 12 julekalendere,4 alene og resten sammen med mor og bror.
Her er bilde av noen:



                                    Englekalenderen fikk jeg av foreldre og en bror

Ellers så fant jeg noen gode snopeting som jeg kan spise for det er lite sukker og ingen fett i.
Håper bare at de har flere igjen når jeg kommer meg ut på den butikken.




 Og her er noe av det som skal sendes til Haydom Sykehuset i Tanzania:




                              Og garn jeg har fått kjøpt i det siste :)




                       Og et par med premature sokker og lue til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar