Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

søndag 13. januar 2013

Ryddingen fortsetter.

Det har vært travelt i uken som gikk,men jeg hadde satt meg i hode at jeg skulle begynne på bodene i gangen.
Er godt i gang og har kastet 5 poser med rest avfall,2 Ikea poser med papir,1 sekk til Fretex.
Samt det fylles opp i bilen med det som ikke kan kastes i disse Containerne som står rundt hos oss.
Vi er så heldige her jeg bor at kommunen har gravd ned store containere i jorden som blir tømt 1 gang hver uke(tror jeg).
Trodde først at det kun var til de som bodde i kvartalet rundt disse,men ringte kommunen og fikk et kjekt svar: de var til for alle og da spesielt for oss som bodde i gangavstand til dem.
Så da har jeg faktisk 7 slike stasjoner i mitt nærområde,og jeg benytter dem fullt ut.
Særlig når det gjelder papiravfall.
En av dem har metall,plastikk,klær,sko,glass som man kan kvitte seg med.
Kan faktisk bli litt mosjon av dette ;)

Har aldri hatt slik lyst til å rydde og få ut ting før,men det har vel muligens en sammenheng med at jeg føler meg "ny" etter Gastric bypass operasjonen og derfor vil ha det rent og ryddig rundt meg.


Neste post på programmet er å rydde:

- kjøkkenet
-soverommet 
-boden nede ved badet.
Da er alt blitt rensket opp..Det er en utrolig deilig følelse å få det gjort.
Begynner snart i jobb,hvis alt går etter planen.
Blir herlig å få normal lønn etter år på arbeids avklaring.
Nå skal jeg fortsette ryddingen min!!

Ha en fantastisk søndag !!!!!!


Ps takk til pludrehanne som fikk meg i gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar