Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

tirsdag 11. juni 2013

Shopping i Alanya

Uten mat og drikke duger helten ikke,
mat må til og her er det en Cesar salat med kylling
og siden jeg tok Gastric bypass operasjon i okt.2012 så klarte jeg ikke
mer enn knapt halvparten.

Handlet på bestilling til norrlendingens barn :)

Dette ble et helt tilfeldig kjøp,men
du så glad jeg er for disse sandalene.
Etter at jeg begynte å gå med
"Masai" sko så har jeg ikke vondt i bena
lengre,så å få tak i disse til under 300 kr og på toppen er det Ecco.
JIPPI sier jeg bare.

Denne vesken fikk jeg tak i på vei ned fra borgen i Alanya,
kun 60 nkr for den,men jeg fikk bra pris da.

Garnet som jeg fikk kjøpt(eller litt av det)
Meste parten er Alize Superwash.
80 % ull 

Nye hijaber fant jeg også,de var nydelige på,
kjenner nå at mine gamle er litt utslitte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar