Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

søndag 25. desember 2011

Julaften 2011





 Denne pakken glemte jeg bort for jeg hadde satt den ut på lageret for ikke å åpne den før julaften.
Og den er fra gullklump på hobbyboden.
Nydelig oppskrifter i disse.
 Nydelig garn som jeg ikke vet hva jeg skal strikke av.
 Disse harmin nevø på 12 lagt til meg.Det er så kult at han har hørt etter hva jeg sa,at jeg ønsket meg noe hjemmelaget. Disse skal henges i vinduene hjemme hos meg sammen med de andre.
 Denne kom fra en venninne.Jeg bare elsker engler i alle fasonger.
 Dette fikk jeg av niesen min på 10 år.
Hun har lagt dem selv.Nydelige.
Gave fra den eldste og yngste broren min.
Godt de vet hva jeg liker :)
Mer garn fra brødrene mine.

1 kommentar:

  1. Mange fine mønstre i Sokke-heftet fra Du Store Alpakka i alle fall :) Tok det fram i går, og vurderer hvilke jeg skal strikke der nå :)

    Ha ei fin uke! :)

    SvarSlett