Om meg

Bildet mitt
Velkommen inn! Så kjekt at du vil komme hit. Legg gjerne igjen en spor så titter jeg innom hos deg også :)

lørdag 24. desember 2011

Resten avkalenderen

Tusen takk til Jezzy for en nydelig kalender som jeg har hatt mye glede av.
4 Nydelige stoffer som jeg skal sy et eller annet av.


17 desember.                                   Kakao rett i koppen og bånd
 18 desember.                                Nydelige servietter og strømper.
 19 desember                           Nydelig garn som jeg ikke har prøvd ennå.
 20 desember                        Og i dag fikk jeg en skrivebok og et par strømper.
 21 desember                          Og nok et nøste med garn og et stykke stoff.

 22 desember                           Dette garnet har jeg definitivt ikke prøvd før.
                                               Gleder meg til å få tid til å strikke med dette.
23 desember                   Nydelig te og en sukkerstang som fortsatt henger på treet.

2 kommentarer:

  1. Heldiggrisen som har hatt kalender da!!! :)

    God første juledag! :)
    Jeg er innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et fremgangsrikt nytt år! :)

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant.Skal du være med neste år?

    SvarSlett